Sunday, November 28, 2010

EDUCATIONAL PRODUCT SCORE A = SCORE RM

Kenapa score A lebih bagus daripada buat biz lain and lain
1) Produk - Pendidikan (semua org nak pendidikan, diikhtiraf oleh kerajaan Malaysia/persatuan PIBG/ USM/etc, sudah berada dalam pasaran sejak 1999, beratus-ratus Testimoni yg baik) - produk berkualiti tinggi dan semua ibubapa tentu suka pendidikan untuk anak-anak.....btw SCORE A SIAP ADA IKLAN KAT BODY GERABAK LRT tu!!haha..

Kau kita hantar tuisyen budak-budak harga mencecah ratusan ringgit sebulan, tetap Score A hanya berharga RM0.82 sehari atau bersamaan lebey kurang RM 24.6 sebulan.

2) Modal yang amat murah berbanding biz lain.

3) Tiada saingan kat Malaysia setakat ini (we monopoly the market so orang hanya akan beli produk kita)

4) Produk boleh membantu adik-adik dan anak-anak kita berjaya disamping menjana dana pendidikan mereka.

5) Produk kita tidak bermusim macam produk-produk lain (pendidikan memang orang nak bila-bila masa)

6) Menurut Peter Drucker (World known Marketing Guru) dan Donald Trump - Webucation @ web-based education is a sunrise biz by 2010 dan market tidak akan jatuh sebab bilangan penduduk Malaysia bertambah (kelahiran) dan kemasukan pelajar tahun satu setiap tahun bertamabah juga.

7) Kita buat biz ni bersama-sama bukan sorang-sorang. Kita akan tolong satu sama lain sehinggakan semua orang berjaya.

8) Biz menjana keuntungan lebih 5 angka dalam masa 3 bulan sahaja. Melahirkan 14 orang Jutawan dan 600 lebih orang berpendapatan RM10 000 ke atas dalam masa setahun ni je.

9) Keuntungan sudah ditolak ZAKATnya siap-siap. InsyaAllah pendapatan kita dapat sudah bersih dan produk serta marketing plan telah mendapat SIJIL KEPATUHAN SYARIAH daripada JAKIM sendiri. (yang kalau ko nak nanti ako bagi sebab ako kene pegi scan dulu)
Ni link untuk pengikhtirafan Score A sejak 2002 dulu

No comments:

Post a Comment